Kau yang satu

Wednesday 4 April 2012

RUNSING

Sejak akhir-akhir ini aku teramat runsing dengan berat badanku yang semakin hari makin bertambah…argh tension dibuatnya...aku teramat-amat fobia melihat alat ini sekarang…..

Kepasifan aktiviti hariankah menjadikan aku begini…yelah aku mengaku selepas bersalin aku malas bersenam dan berjogging. Adalah dulu sekali dua aku bersenam tapi godaan melepak depan tv lagi kuat jadinya bertambah-tambah la lemak tepu aku. Dulu aku jarang mengambil makanan berat di malam hari tapi sejak-sejak nak tambahkan berat badan anak aku tak pasal2 aku pulak yang terkena sekali (alasan kuat okey!).  

Aku pernah control makan tapi tulah tak pasal-pasal datang balik gastrik aku. Wajarkah aku menggunakan produk-produk pelangsingan yang banyak terdapat di pasaran (yang mana satu pulak sesuai). Sebenarnya aku teramat takut kesan sampingan produk-produk tersebut. Tapi…bila lihat gambar-gambar pengguna yang berjaya aku bersemangat semula. 

 Jeles lahhhh...

Ke manakah hala tuju ku…ke sini kah?  


Ataupun sini?…

Berkesan ke guna yang ini?...

Yang inikah?

Dan ini ke?...


Aku buntu....



Dannnn....aku ambil keputusan begini...

No comments: