Kau yang satu

Tuesday 17 April 2012

Aku Tak Biasa...Sungguh.....

Aku Tak Biasa

Mungkin diriku harus pergi
Selamanya darimu
Atau ku harus mengakhiri
Cinta ini kepadamu

( 1 )
Kini cintaku telah kau bagi
Tak sanggup ku hadapi semua ini

( korus )
Aku tak biasa, bila tiada kau di sisiku
Aku tak biasa, bila ku tak mendengar suaramu
Aku tak biasa, bila tak memeluk dirimu
Aku tak biasa, bila ku tidur tanpa belaianmu
Aku tak biasa, aku tak biasa

Ku cuba untuk terus berlalu
Dari hatimu namun tak bisa
Bayangan itu sering mengganggu
Dari tidurku, ku menangis

Aku tak biasaaa...percayalah...dulukan semua benda boleh jer aku wat sendiri (independent women lah katakan) tapi sekarang ni dah macam anak ayam kehilangan mak pulak...patah kaki beb kalau buat semuanya sorang-sorang sekarang ni. 

Teringat dulu masa mula-mula dapat kereta, mak ajak pergi melawat adik aku kat Kolej Matrikulasi Tangkak. Walaupun dalam hati ada taman tapi dengan semangat berdikari aku redah jer kancilku yang comel melalui highway dan akhirnya alhamdulillah selamat pergi dan balik (penah sesat tau hampir-hampir sampai JB). Tapi tu dulu sekarang aku dah jarang memandu sejak-sejak ada driver opps...maafkan saya, bila suruh pegang stereng balik dalam hati ada taman kembali (insyallah aku mesti yakin kalau tak naik bas la jawabnya aku dua beranak).

 Hurrrmm...layan la lagu di atas jiwaku kacau...lambatnya hari khamis....

 

 

No comments: