Kau yang satu

Monday 2 December 2013

Majlis Sambutan Hari Lahir Zaqwan

Syukur alhamdulillah, lega rasanya dapat tunaikan impian Zaqwan untuk majlis sambutan hari lahir dia. Hurrmmm...penat lelah aku dengan cik abang sayang selama hampir sebulan berbaloi jua bila tengok Zaqwan gembira. Penatnya macam nak terima menantu pula rasanya...haha. 

Segala persiapan semua aku lakukan bersama dengan suami tersayang. Bahkan beg kertas untuk mengisi 'door gift' semuanya hasil karya aku sendiri tau. Jangan tak percaya! Puncanya setelah penat aku 'survey' dari satu kedai ke satu kedai, bahkan dekat online pun aku 'survey' tapi itulah semuanya tak memenuhi kehendak dan kriteria aku. Makanya dengan satu tekad dan azam demi Zaqwan, aku merajinkan diri sendiri memerah idea dan tenaga untuk merealisasikan impian majlis sambutan hari lahir Zaqwan terlaksana. 

Tema majlis sambutan hari lahir yang dihajatkan oleh Zaqwan tak lain tak bukan Ultraman, memang watak kartun yang amat dia minatilah. Okeylah apa kata layan dulu gambar sekitar majlis sambutan hari lahir Zaqwan di tadika.

'Birthday boy' dah teruja tengok dia dapat ultraman..


 Kawan-kawan Zaqwan pun dah teruja bila masing-masing dapat kek...


 Cikgu sibuk mengagihkan kek bila selesai acara memotong kek...


  Nampak tak tu tetiba jer aku dapat anak lagi sorang...haha berebut nak potong kek dengan Zaqwan, cuba tengok tu dari mula dia memang dah 'excited' terlebih...


 
 Beg kertas hasil air tangan aku dan suami...

Kek Ultraman (air tangan kak ewin) yang membuatkan semua kawan-kawan Zaqwan tak senang duduk...haha...terima kasih tak terhingga buat Kak Ewin... (kalau berminat boleh 'add' kak ewin kat fb love cute cake

Hadiah yang tak seberapa daripada umi dan ayah buat Zaqwan...



No comments: