Kau yang satu

Sunday 1 December 2013

Biarkan Ia Pergi

Holla...apa khabar semua? Sihat tak? Kalau tak sihat cepat-cepat jumpa doktor tau, ambil ubat apa yang patut. Jangan biar melarat...dolu-dolu cita-cita aku besar mau jadi doktor tapi belajarnya malas makanya tersadailah aku yang masih di sini...

Apa entah melalut ni...haha. Okeylah ingat tak aku janji nak 'explain' kenapa aku lama tak berblog sebelum ni. Adalah satu dua perkara buat aku rasa geramnya dekat satu dua makhluk ciptaan Yang Esa masa tu. Seandainya aku berblog juga masa tu memanglah jiwa aku tak tenang, tak pasal-pasal tercetus pula tragedi yang tak diingini. Itu dululah....kenapa? siapa? Biarkan ianya berlalu, aku dah maafkan makhluk tu...

Aku dah buang 'kedivaan' aku sejak dua tiga menjak ni...hehe sejak bergelar seorang ibu. Bukan apa bak kata tegar aku yang dulu bukanlah yang sekarang haha...Dolu-dolulah kan tanyalah sesiapa yang ingat lagi 'kedivaan' aku mesti rasa errrrrrk kerek haha. Tapi tu dululah yer, aku kan anak nombor dua. Kenapa? Entahlah selalu sangat dengar orang cakap,anak nombor dua lain dari yang lain(bukan aku cakap tau!). Entahlah...aku rasa biasa jer, mungkin 'mind set' dia orang kot. Tak kisahlah itu cerita lampau, yang penting 'kedivaan' aku semakin terhakis dan menghilang sejak dua tiga menjak...


 



No comments: