Kau yang satu

Monday 29 October 2012

Rahsiaku Jua

Pssstttttt....meh sini aku nak kongsi satu rahsia aku. Harap kengkawan terdekat tak kecil hati okey, aku bukan tak mau kongsi tapi tulah...masanya tak sesuai. Bila tengok dah berhasil barulah aku yakin dan pasti nak bagitau rahsia ni (nerves pulak aku...hehe).

Tara...inilah rahsianya yang menjadi amalan pemakanan aku sebulan dua ni.

Apa bendanya tu? Huurrrmmm...dalam bekas jernih yang macam jeli tu namanya pure marine collagen. Manakala dalam botol putih tu pula namanya VCO (Virgin Coconut Oil ataupun Minyak Kelapa Dara). Syukur...alhamdulillah semenjak sebulan dua mengamalkan VCO dan pure marine collagen ni masalah jerawat aku dah makin berkurangan dan kulit aku dah nampak perubahan yang ketara. 

Mula-mula menggunakannya memang aku akui give up juga la. Yelah tak nampak sebarang perubahan, tapi lepas guna seminggu dua mulalah nampak keberkesanannya dan aku terus tabah menggunakan produk tersebut sampai ke hari ni. Kedua produk ni kira macam supplement la bagi aku, perlu di makan setiap hari dengan teratur. Kalau korang semua nak tau aku kan memang kategori pemalas nak sapu losen kat badan. Lemas rasanya losyen yang melekit-lekit kat badan, tapi semenjak makan dua-dua produk ni kulit aku memang bertambah lembut sekarang(sesuailah orang pemalas macam aku ni...hehe). 

Untuk maklumat lanjut nanti aku sambung entri akan datang tentang khasiat dan dari mana nak dapatkan produk tersebut....byee.

No comments: