Kau yang satu

Friday 12 October 2012

Aku suka hujan

Seminggu ni hampir tiap-tiap petang hujan turun lebat mencurah-curah. Tetiba aku terdengar-dengar muzik lagu "memori daun pisang" berkumandang dalam minda aku....haha aku sejak kembali bernovel ni mula dah berjiwa-jiwa gitu. Rasa remaja gitu....auuuwww. 

Best wooooo sejak kembali bercintan-cintun dalam novel ni haha...teringat dulu masa studi aku sanggup bersengkang mata untuk habiskan novel "Lagenda Budak Setan" satu malam haha...gigih jer aku (cemerlang, gemilang, terbilang....huhu). 

Dulu aku memang minat hasil tulisan "Ahadiat Akasha", lepas tu zaman beredar sikit aku mula berjinak-jinak dengan hasil tangan "Aisha Sofea". Huurrrmmm...sekarang ni aku belasah aje janji kena dengan jiwa aku. Yelah aku tak suka tau novel sedih, spoil mood aje. Tak pasal-pasal aje aku hilang jiwa raga...haha. Entahlah aku tak tau orang lain kalau membaca terbawa-bawa tak karektornya, kalau aku memang terbawa tau karektornya sampaikan dulu-dulukan ehem ehem...aku boleh nak cari pakwe macam ni lah macam tulah....haha lawak je...hahaa. 

Aku rasalah nak buat mini library lah kat rumah aku, huuurrrmmm...mesti bestkan. Wahhhh....bestnyaaa.....



No comments: