Kau yang satu

Saturday 13 October 2012

Mimpi vs Realiti

Tambah, tolak, darab, bahagi....hurrrm hampir seminggu lebih aku selsema dengan batuk. Deria bau dengan rasa toksah ceritalah fail terus...tak berfungsi seminggu dua ni. Aku telan je apa yang boleh asalkan tak memudaratkan sistem badan aku.

Aku macam tak percaya aje gara-gara penyakit tersebut tak pasal-pasal aku puasa nasi seminggu lebih. Sampai satu tahap aku rasa sedih dan insaf, apa taknya Allah bagi peringatan untuk aku...ingat golongan kurang makan sebabnya aku terlebih makan sudah sebelum ni. Huhu....tiba-tiba aku terfikir aku mimpi je kot tak makan nasi seminggu  dua ni. Tapi tulah masalahnya ini realiti aku memang tak makan nasi lebih seminggu. Ohh....mungkinkah akanku diet selepas ini?
Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: