Kau yang satu

Monday 17 September 2012

Sayang Anakku Sayang






Aksi apa? Haha...aksi paksa rela. Sekali...ambil kau umi....tergezut aku tetiba budak kecil ni pandai pulak 'protes' macam ni sekali. 

Kenapa? Haha...mana aku tak angin..tengah aku syok-syok melayan Oh My English tetiba dia menyanyi-nyanyi (lebih pada terjerit-jerit) depan tv (aku tau dia suruh tukar channel ceria, saja buat-buat tak faham....haha). 

Letih aku cuti 3 hari asyik tengok kartun je siang malam (berebut tau nak tengok tv dengan dia). Jadinya bila dia bergerak je cari mainan, apa lagi aku pun tukarlah. Suami aku menggeleng tengok perangai aku, apa taknya dengan anak pun nak berebut channel tv gamaknya. Huurrrrmmm......aku bila kena macam tu malulah hehe...terus tukar channel. Haha...sempat buli budak kecil ni tapi tulah tak pasal-pasal aku yang kena balik. Huaaarrrrghhhh.....



No comments: