Kau yang satu

Saturday 1 September 2012

Aku lupa....

Huhu....aku lupa lagi, ingatkan penyakit lupa ni dah lari dari aku. Harus jadi bahan ni kalau cik reena tau ni...haha.

Lupa apa? Aku kan dulu-dulu selalu tau terlupa password untuk email ke, mayban2u ke, laman sosial dan apa-apa jelah yang memerlukan password. Bukannya apa dulu aku suka guna password yang berbeza bagi setiap website tulah pasal rajin terlupa. Sampai pernahlah kena block dan terpaksa buat email baru. 

Sekarang aku memang guna password yang sama untuk satu ataupun dua website bagi memudahkan urusan menjejak ingatan hehe....tapi itulah masalahnya dalam berjaga-jaga aku terlupa jua password nan satu ni. Tambahan pula jarang buka laman sosial ni, lagi la payah menjejak ingatan aku untuk password yang satu ni. Huhu...aku terlupa password  TWITTERku. Macam mana nak buat ni... 




No comments: