Kau yang satu

Wednesday 28 March 2012

Aku Mengandung Lagi????


Dua tiga menjak kebelakangan ni ramai yang tegur pipi aku makin chubby. Ketara sangat ke? Sampai ada yang buat spekulasi…berisi ek?...okey la tu anak dah besar (risaunya diorang…tak per saya tau korang sayang saya).

Yang terharunya adalah sorang sahabat ni siap bagitau dia mimpi aku pregnant...aku nak buat reaksi macam mana ek…melompat-lompat menjerit kegirangan, berlari-lari bagitau satu dunia (tolong jangan lupa pregnant okey…hehe)

Hurrrm…bab-bab mengandung ni banyak stori mori dan rencahnya. Bagi aku sendiri...anak adalah anugerah yang tak ternilai dari Yang Esa dan sekurang-kurangnya biarlah aku bersedia dari segi fizikal, mental serta emosi untuk mengalaminya lagi.

Usah risau bila aku mengandung lagi akan ku war-warkan berita gembira ini. Buat masa sekarang biar aku tersenyum manis menjawab pertanyaan manja kalian...aku tak mengandung okey...cuma selera ku makin bertambah (I tak marah pun…I bagitau jekkkk…)

No comments: