Kau yang satu

Thursday 22 March 2012

Aktifkah aku?

Aku amat2 teringin untuk bersua muka kembali dgn rakan2 zaman persekolahanku. Pasti seronok kan melihat perubahan masing2. Ye2... aku tau lah ada kenduri kengkwn yg tak sempat aku hadiri...amponnn.. Last aku join reunion masa kat Padang Kemunting, Pengkalan Balak...hurm...bila lagi nak wat reunion...tak der hal i join punya...
Best giler la zaman sekolah dulu...ponteng sekolah (i tak wat. ok..class adalah satu dua je kot aku skip), kaki gaduh (ohh..bukan aku ok), kaki gosip (tak rasanya...usap2 kepala cari jawapan)....haaa tulah sebabnya aku tak glamor zaman sekolah.
Nak tau tak aku memang takut bersukan...bukan ape kekurangan keaktifan kot...haha...
Dulu2 kan time beratur je tuk pilih atlet untuk sebarang acara mulalah aku bergerak ckt2 pastu maju ke belakang dan CABUTTTT...kalau rentas desa aku ok jek (walau tak penah menang tapi aku join sampai garisan penamat ok). Natijahnya bila masuk alam pekerjaan mulalah aku mengelak time diorg cari nama tuk ape2 acara (sori kengkawan).
Apa2 pun aku betul2 tabik hormat kat kakak2 opis aku yg umur dah 40thn keatas n still aktif, lincah & gagah beraksi di padang...terbaekkkk...



 serius mau patah tulang aku kalau wat gini...




kalau begini aku ok beb.....



No comments: