Kau yang satu

Monday 21 May 2012

Kerana Dia...

Tahniah HAFIZ kerana menjadi juara MANIA PERTAMA!



Berakhir sudah MANIA...lega akhirnya Hafiz menang. Rezeki dia..."tuah ayam nampak kat kaki, tuah Hafiz pada suara"....hehe..

Sebenarnya dulu aku memang tak minat Hafiz ni tapi Zaqwan punya pasal  dengan aku pun berjangkit sekali. Zaqwan suka sangat dengan lagu Awan Nano, memang kusyuk sangat dia kalau dengar lagu ataupun tengok klip video Awan Nano. Kalau tengah main tiba-tiba lagu ni berkumandang harus dia berhenti dan memberikan tumpuan...aku pun pelik apa ada pada Hafiz yang membuatkan anak kecilku tertawan...agak-agaknya kalau aku nyanyi dia bagi tumpuan tak?...nanti aku nak cuba hehe...bermula saat aku temankan dia tengok Hafiz hari-hari maka aku pun terminat  kat Hafiz. Apa pun tahniah HAFIZZZ...




      
 














 

No comments: