Kau yang satu

Thursday 10 May 2012

Aku Seorang Surirumah??????

Mata memandang
Mata memikat
Matalah puncanya


Mata menjeling
Mata menggoda
Matalah asalnya


Dari mata ia datang
Barulah ke hati
Dari matalah oh sayang
Mengasyikkan hati


Oh mata memandangku
Membuat ku tersipu
Mata menggoncangkan hatiku

Ohhhhhh kerana MATA...duniaku berubah seminggu yang lalu....puncanya...aku terkena sakit mata...serius beb MERAH macam Maya Karin dalam filem Puntianak Harum dot.. dot...tak pasal-pasal aku jadi seorang surirumah seminggu yang lalu.

Siap boleh berangan lagi tau, kalau lah aku jadi surirumah sepenuh masa agak-agak meroyan tak aku?...OHHHH TIDAKKKKK....boring gila duk umah...dah la tu tiap-tiap hari aku kemas rumah, masak lauk bagai puncanya aku BOSAN okey. Dah la kena kuarantin mau tak bosan. Aku betul-betul respek la dengan surirumah sepenuh masa. Aku seminggu pun bagai nak gila cari macam-macam kerja bagai kalau bertahun ohhh tidakkk....

Jadinya aku berpendapat yang aku amat-amat ditakdirkan menjadi seorang wanita yang berkerjaya....tapi kalau dapat MC lagi aku okey jekk...

         

No comments: