Kau yang satu

Monday 25 March 2013

Diam Itu Lebih Indah

Sesak nafas aku sekejap masa nak log in tadi. Apa taknya berzaman dah tak melawat blog sendiri, tetiba aku lupa nama blog. Timah ke, Jemah ke haha eden lupo lak. Hahaha....meracau-racau aku sekejap cari nama blog sendiri.

Kenapa lama tak update? Hurrrmmm...biasalah bila kepala ting-tong, satu idea pun tak mari. Sebab itulah aku lebih suka berdiam diri supaya keindahan hakiki lebih mudah dimiliki (apa entah aku melalut, layankan saja lah)

Minggu ini bila sekolah mula cuti....jalan raya aman, damai, harmoni, tenang aje. Best tau zaman sekolah dulu, bila cuti sekolah bermula saja. Maka bermulalah ops tido...haha. Dah kerja ni jangan haraplah dapat peluang macam dulu, dalam mimpi bolehlah. 

Okaylah aku nak pergi ops tido dulu (itu sebenarnya nak bagi tau, aku cuti okey).....BYE.

No comments: