Kau yang satu

Friday 3 August 2012

Cuaknya

Hurrrrrm...hai semua.....
Macam mana persiapan menyambut Aidilfitri? Okey. Syukur alhamdulillah. Sebenarnya aku yang tak ready lagi untuk persiapan menyambut Aidilfitri. Cuak pula rasanya bila tengok kalendar, gulpp...tinggal lagi kira-kira 2 minggu je nak raya. Ohhhh...banyak benda tak settle ni. 

Bertenang....tarik nafas, hembus...tarik nafas lagi, hembus....fuhhhhh bertambah panik lagi ada. 
Apa yang tak siap? 
Hurm aku la orangnya suka buat semua persiapan raya dalam bulan Ramadhan...kan dah kelam kabut...
Hehe, tapi kan takkan nak buat kueh raya dalam bulan Rejab ke Syaaban...betul tak? Boleh...oh maafkan saya...saya cuba lagi. 
Baju...ohhh boleh juga...yelah salah saya....

Okey tahun depan saya cuba lagi buat persiapan last minute...ahaks.....byee..

1 comment:

ellynadyra said...

samalah ngan aku, kelam kelibut ni ar, byk lagi tak settle, mau jadi lipas kudung nih!